Pemes blogja

Csináld magad: japán stílusú lámpa

2017. február 26. - Pemes

Ismét műhellyé változtattam a konyhát, egy kis japán stílusú lámpát készítettem ajándékba:bemutato1.jpg

A lámpa alapjául szolgáló, 14x14 milliméteres, 90 centiméter hosszú lécekre az Obiban találtam rá, itt szereztem be a fűrészt, a ragasztót, a lazúrt, a kapcsolóval ellátott vezetéket, az izzót és az ecseteket is, a rizspapírt hobby boltban vettem. dia1.JPGA lámpát 30 centiméter magasra és 15 centiméter szélesre terveztem, úgyhogy a 90 centiméter hosszú lécek tökéletesnek bizonyultak. A léceket a megfelelő méretűre fűrészeltem, dia2.JPGmajd alapozás után két rétegben lekentem a lazúrral.dia3.JPGSzáradás után az alapul szolgáló deszka közepére egy mélyedést vájtam, ebbe illeszkedik a foglalat. A léceket szép egymásutánban összeragasztottam, persze a száradási időt alig bírtam kivárni...
dia4.JPGdia5.JPGMiután a faragasztó megszáradt, a helyére illesztettem az alapdeszkát, erre, és a felső keresztlécekre ragasztottam kifeszítve a rizspapírt. A négy élére hurkapálca került merevítésnek. Végül a helyére került a vezeték és az izzó is. Ha újra csinálnám, már tudom, mit csinálnék másképp... Na majd a következőnél! :-)dia6.JPGdia7.JPGdia8.JPGHa tetszett, kövess Facebookon, Pinteresten és mutasd meg másoknak is, hátha kedvet kapnak Ők is egy kis barkácsoláshoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://pemesblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr8012294777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása