Pemes blogja

Inspirációk adventi kalendáriumhoz

2015. november 10. - Pemes

Hóemberke után íme néhány adventi kalendárium ötlet, mellyel különlegesebbé tehetitek az ünnepre való várakozást (forrás: Pinterest): 

3862dabb06c2197c1e2a070438b0cc59.jpg

Emlékszem, én gyerekkoromban gyufásdobozokat dekoráltam különböző csomagolópapírokkal, talán filctollal írtam rá a számokat, és abba rejtettem mini csokikat Anyának. (Bár tuti ő vette hozzá a csokikat, amiket végül én ettem meg.) :-) 

Bármit felhasználhatsz, amit csak otthon találsz! Cipős dobozt, ruhacsipeszt, muffin sütőt, faágat, létrát, konzervdobozokat, papírgurigát, bármit! A lehetőségeknek csak a fantázia szab határt! 


A bejegyzés trackback címe:

https://pemesblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr68068738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása