Pemes blogja

Helló 2016, szerintem jóban leszünk! ;-)

2016. január 01. - Pemes

Nem szeretnék visszatekintgetni az elmúlt évre, nem volt egy egyszerű menet, de szoros küzdelem után végül pontozással én nyertem! :-)
2016 viszont pontosan úgy indult, ahogy szerettem volna, ez már jó jel!!!
644a82a1268fff66c0b0b0ecf0a494f6.jpg

Új tervekkel, új reményekkel vágok neki a következő 366 napnak - meg persze az összes utána jövőnek is -, remélem, ezeket sikerül is mind megvalósítanom!
Január közepén elmegyünk egy picit feltöltődni, utána teljes gőzzel belevetem magam a munkába. Amíg odakint ilyen mínuszok tombolnak, sajnos barkácsolni nem tudunk, de addig is itt bent, a jó meleg szobában szépen sorban megvalósíthatom, amit a lakással kapcsolatban elterveztem... 

Szép hosszú hétvégét és kreatív, barkácsolásban gazdag új évet kívánok mindenkinek! 

(kép: Pinterest)

A bejegyzés trackback címe:

https://pemesblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr358220140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása