Pemes blogja

Nappal falikép, este éjjeli fény

Keresztelős ajándék készült

2016. május 22. - Pemes

dia1.JPG

Pár héttel ezelőtt egy barátnőm elmesélt egy kedves kis történetet, melyből kiderült, hogy a kislánya új szobájában még nincs éjjeli fény. Így mikor meghívtak Csenge keresztelőjére, adta magát az ötlet, hogy egy kislámpát kapjon a pici ajándékba. Persze, nem az volt az elképzelés, hogy bemegyek valamelyik áruházba és leveszem az első szimpatikus darabot a polcról. Ha már keresztelő, legyen nagyon személyes! Így hát megkérdeztem az anyukát, hogy melyik a kedvenc képe a kislányáról…img_20160205_123701.jpgA képet elvittem felnagyítva, tükrözve kinyomtatni, és egy vászondarabra a megfelelő transzfer gél segítségével átmásoltam. A témának már sokszor utána olvastam, mindent úgy csináltam, ahogy kell, kivártam a száradási időt, ami nekem egy örökkévalóságnak tűnt, mégis voltak olyan területek a képen, ahol megpattant a festék… Még szerencse, hogy több példány volt a képből, kezdtem elölről az egészet! Persze megint sikertelenül. dscn1039.JPGMár feladni készültem ezt a projektet, végül a jó öreg dekupázs ragasztó meghozta a várva várt eredményt!
A kész képet egy fa keretre ragasztottam, melynek a belsejébe led szalag került, hátulról pedig egy megfelelő méretű bútorhátlap darab. dscn0814.JPGdscn0807_2.JPGdscn0805_2.JPGMég azért így sem lett tökéletes, és most már tudom, hogy mit csinálnék másképp, de a hatás még így sem maradt el!
A képek minőségéért elnézéseteket kérem!

Ha tetszett, kövess Facebookon, Pinteresten és mutasd meg másoknak is, hátha kedvet kapnak Ők is egy kis munkához!

A bejegyzés trackback címe:

https://pemesblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr828737768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása