Pemes blogja

Költözés előtti, születésnapi ajándék

2017. november 12. - Pemes

Ha 34 évesen megtalálod álmaid otthonát és felújítás után végre kirepülsz a családi fészekből, nagyon sok mindent kell beszerezned. Eszedbe jut például a mosógép, a vasaló, a kávéscsésze, vagy épp a wc-kefe, de az (hacsak nem kell állandóan valami pirulát szedned) biztosan nem, hogy egy kezdő gyógyszeres csomagot összeállíts magadnak. Pedig ha úgy dönt le a lábadról valami nyavalya, mintha egy bokszmeccsen kiütéssel győzne ellened, és senki nincs, aki az éjszaka közepén rohan a gyógyszertárba, akkor jól jöhet, ha legalább egy szem lázcsillapító van otthon...

2dbffe86191bed1994b17eee277aa414.jpgIllusztráció: Apredart

Ez a gondolatmenet futott át az agyamon, mikor azon morfondíroztam, hogy milyen meglepetést is adhatnék egy költözés előtt  álló jóbarátomnak.

De volt egy másik összetevője is a dolognak, mégpedig egy szeptemberi születésnap, aminek ünneplését elhalasztottuk, így ebbe a csomagba került az az "összetevő" is. Kezdjük azzal: 
Egy pár héttel ezelőtt láttam egy "Legends are born in september" feliratú pólót, gondoltam, miért ne?! :-) A megfelelő mintát textilfilccel átrajzoltam egy fehér pólóra, majd vasalóval fixáltam, hogy tartós legyen. (Naná, hogy nem lett tökéletes! :-D)1.jpgA gyógyszeres csomaghoz felkutattam egy régi fémdobozt, ami később még akár dísz is lehet a polcon. Persze nem kimondott lakásdekoráció, de mindig kell egy kis csavar, attól lesz egyedi és különleges egy otthon! bemutato2.jpgÖsszeszedtem néhány szem gyógyszert, gézt, fáslit, sebtapaszt, lázmérőt, amit épp találtam itthon, illetve a szüleimnél, majd mindent felirattal ellátott tasakba tettem, többek között: fájdalomcsillapítás esetére, gyomorégésre, lázcsillapításra... A pólót rosszkedv estére "írtam fel", az is ment a dobozba!doboz.jpg

bemutato3.jpgÉs igen, jól gondoltam, a gyógyszeres csomag senkinek sem jutott eszébe! Remélem, azért nem sűrűn lesz rá szükség!

Ha tetszett, még több tartalomért kövesd a blogot Facebookon, Pinteresten vagy akár Instagramon, és oszd meg másokkal is, hátha már egyetlen apró részlet is inspiráló lehet számukra! 

A bejegyzés trackback címe:

https://pemesblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr9813056798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása