Pemes blogja

Valahol el kell kezdeni

2015. november 07. - Pemes

Ahogy azon gondolkoztam, hogy vajon hogyan is kezdődött, egyre régebbi kreálmányok jutottak eszembe.

Joey, a macskám játszóterével kezdődött. Aztán: dehogy, a kiscsizmákkal kezdődött! És egy kicsivel később rájöttem, hogy a csizmák előtt is volt élet. Szóval valamikor ezer éve kezdődhetett...

Soha nem tanultam ilyesmit, de imádok dekorálni, átalakítani, barkácsolni, magam készíteni apró, és nem is olyan apró ajándékokat. Persze nem vagyok profi, de szerintem nem is ez a lényeg! Úgy gondolom, manapság az egyik legértékesebb, ha saját készítésű apróságokkal lepsz meg másokat, még ha azok nem is mindig sikerülnek pont úgy, ahogyan azt eltervezted. Hidd el, nem ez számít! Csak az lesz a fontos, hogy rászántad az időd és az energiád, és foglalkoztál vele!

Úgyhogy hajrá, Karácsonyig még van idő! ;-)

Pemes

A bejegyzés trackback címe:

https://pemesblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr348058034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása