Pemes blogja

Sportfelszerelés újragondolva

2016. január 08. - Pemes

Ha jól emlékszem, 12 éves voltam, mikor életemben először sítáborba mentem (és ez is volt az egyetlen alkalom...). Téli gyerek lévén imádom a hóesést, a hófödte hegyeket, de ez a sport mégsem jött be. Valahogy a sílécek nem azt csinálták, amit én szerettem volna, úgyhogy gyorsan feladtam. Viszont snowboardozni mióta az eszemet tudom, nagyon szerettem volna megtanulni, de az meg kimerült annyiban, hogy minden hétvégén a Havazin című műsort bámultam a tévében...c07ce17018e0834cbf52399d6e752752.jpg


2014. őszén látszott megvalósulni az álom... A tél beálltáról még csak hírből sem hallottunk, mikor egy átlagos októberi szombat délután üzenetet küldtem egy barátomnak: "Vettem egy deszkát! :-)"20141018_153913_2.jpgHetekig csak "szőnyeg-boardoztam", mire  végre elég hideg, és elég hó lett ahhoz, hogy élesben is kipróbáljam az addig csak elméletben megszerzett tudásomat. Élveztem minden percét, már alig várom, hogy újra hó legyen a deszkám alatt! :-)10387302_867587163263910_1622744088211809266_n.jpgDe mivel egy évben nem sokszor adatik meg az ember lányának, hogy snowboardozni menjen, így a snowboard deszkám az év maradék kb. 360 napján lakásdekorációs funkciót tölt be: share_camera360_photos_1.jpg

És hogy hova is szeretnék mindezzel kilyukadni? Oda, hogy ha esetleg a gyerkőc már kinőtte, elhasználódott, vagy csak szívesen lecserélnéd, és nem akarod eladni, netán kidobni a régi sportfelszerelésed, egy kis kreativitással szuper dolgokat készíthetsz belőle! 

Forrás: Pinterest

Ha tetszett,oszd meg másokkal is! További ötleteket a https://hu.pinterest.com/pemesblogja/ oldalon találsz.


A bejegyzés trackback címe:

https://pemesblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr438252974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása