Pemes blogja

Egy kis bögretuning

2016. március 06. - Pemes

Nincs is annál jobb, mint reggel a friss kávé illatára ébredni! Pláne, ha társul hozzá egy kedves üzenet is. Akár minden nap más...dscn0263.JPG

Gondoltam, miért ne dobhatnánk fel a reggeleket, hiszen ha jókedvűen kezdjük a napot, az a vonzás törvénye alapján jól is folytatódik. Így ragadtam meg hát egy egyszerű fehér bögrét, és festettem le táblafestékkel...dscn0239_2.JPGAzokat a részeket, amiket meg akartam hagyni fehérre, kiragasztottam.
dscn0241.JPGEgy hengerrel két rétegben felvittem a bögrére a Pentart üvegre használható táblafestékét, a rétegek között kivárva az egy óra száradási időt. Ahova a henger nem fért be, ott egy kis ecsettel oldottam meg a feladatot.dscn0245.JPGMiután a festék megszáradt, leszedtem a ragasztószalagot. Persze itt-ott fekete lett a bögre füle, onnan egy vattakorong és lakkbenzin segítségével óvatosan letöröltem a festéket.dscn0253_1.JPGKivártam a 24 órás teljes száradási időt (ez egy örökkévalóságnak tűnt...), majd a mikróban 10 percig "sütöttem" a bögrét, hogy a festék beleégjen, és ne kopjon le mosogatáskor. Miután kihűlt, használatra kész is!dscn0252.JPG
Ha tetszett, oszd meg másokkal is, hátha kedvet kapnak Ők is egy kis alkotáshoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://pemesblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr928448738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása