Pemes blogja

Nyuszi hopp!

2016. március 27. - Pemes

Na az már biztos, hogy nem vagyok normális! Ez a mondat a héten egyéb összefüggésekben már többször elhagyta a számat, de tegnap hajnal háromkor teljes bizonyosságot nyert...
Egész héten nem jutottam el odáig, hogy elkészítsem a húsvéti dekorációt, péntek este tízkor végre nekikezdtem.dscn0351_2.JPGDirekt nem vettem hungarocelltojásokat a dekorációhoz, gondoltam, a neten talált fecskendős módszerrel ripsz-ropsz kifújom én a tojásokat, és azzal díszítem az ünnepi asztalt. Hát ripsz-ropsz az volt bőven, viszont használható tojásom nagyon sokára lett. Kb tíz az egyhez arányban sikerült az utolsó pillanatban összeroppantani a kifújt tojáshéjat. Három óra elteltével azért már kezdtem belelendülni a dologba, de baromi lassan haladtam...dscn0339_2.JPGSzóval hajnal háromkor lesz, ami lesz alapon feladtam a tojásfújó karrierem, kilenc darab vállalható tojás lett a kemény munka eredménye. 
Ha lenne időm, a törött darabokba kis virágokat ültetnék, mondjuk ilyeneket:064f38918c5059e933817c1996d078dc.jpgb181f43d0a60cafe43c4bad7a43efd07.jpgSzerencsére azóta sikerült még megmentenem jó pár darabot, úgyhogy festés után lett egy vázára való! :-)dscn0351_2.JPGNéhány nyuszival és egy csokor friss virággal azért sikerült egy kis tavaszi hangulatot csempészni a húsvéti reggelihez.dscn0346_2.JPGdscn0344_2.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pemesblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr258527100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása