Pemes blogja

Csináld magad dekoráció

2016. június 04. - Pemes

Egy tündéri kislány 1. születésnapjára készítettem dekorációt.dscn1035_1.JPGAmire szükség van hozzá:
- színes karton,
- pár ív krepp papír,
- a betűkhöz habpapír,
- damil,
- madzag, 
- olló,
- ragasztó.dscn0899.JPGElőször is kerestem az interneten egy ingyen letölthető mintát a felirathoz (innen elérhető), ezt a megfelelő méretben egy jó vastag kartonra átmásoltam, kivágtam. Így nem sérülékeny, és bármikor újra elővehető. dscn0904.JPGEzeket átrajzoltam a színes kartonokra,dscn0903.JPGdscn0907.JPGmajd kivágtam, dscn0909.JPGés a rétegeket összeragasztottam.dscn0910.JPGA betűket habpapírból készítettem,dscn0915.JPGezeket is felragasztottam, majd az egészet damilra fűztem.

A kilenc darab papírvirág hat ív krepp papírból készült, kb 25x30 centis darabokból, (ahogy a papír hossza kiadta), 10-11 réteg került egymásra.dscn0918.JPGHarmónikaszerűen összehajtottam a papírt,dscn0920.JPGés a közepén egy madzaggal lazán megkötöttem.dscn0921.JPGA végeit egy kicsit csúcsosra vágtam,dscn0922.JPGés a rétegeket egyenként szétbontottam.dscn0924.JPGIgazi csajos, vidám színösszeállítás, de bármilyen színkombinációban elkészíthető. dscn1017.JPGdscn1035_1.JPGHa tetszett, kövess Facebookon, Pinteresten és mutasd meg másoknak is, hátha kedvet kapnak Ők is egy kis munkához!

A bejegyzés trackback címe:

https://pemesblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr878778918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása