Pemes blogja

Hangulatvilágításhoz búra rizspapírból

2016. július 16. - Pemes

A múlt héten az Ikeában jártam, be is szereztem egy 12 izzós elemes fényfüzért (mert hát hangulatvilágításból sosincs elég :-) ), de búrát megint nem kaptam hozzá. Így nekiláttam, és rizspapírból készítettem magamnak...
dia2.JPG

Amire szükség volt:
- izzósor,
- rizspapír,
- egy sablon,
- olló,
- dekupázs ragasztó,
- hobby ragasztó,
- és némi türelem :-)
Mivel az izzósoron kívül minden alapanyag volt itthon, így a költsége 995 forint, de elkészíthető egy hagyományos karácsonyi fényfüzérből is.

Az interneten kerestem egy sablont, ezt a megfelelő méretben egy sima papírra egy vastag hegyű filccel átrajzoltam,dia1.JPG így átlátszott a rizspapír alatt. Már csak másolni kellett! dia3.JPGMiután a minta megvolt, a papírt egy darab alufólián átkentem dekupázs ragasztóval, amiről utána rögtön vissza is húztam, hogy ne ragadjon össze,dia7.JPGígy száradás után egy kicsit megkeményedett, lett tartása. Jó idő volt, kb egy óra alatt teljesen meg is száradt.  Kivágtam a formákat, dia4.JPGa vonalak mentén meghajtottam a papírt, dia8.JPGmajd a kis füleket hobby ragasztóval megkenve összeragasztottam a búrát. dia5.JPGAz utolsó fül ragasztása előtt egy olló segítségével lecsíptem egy csücsköt, hogy legyen hely a vezetéknek, beledugtam az izzót, majd óvatosan ezt az élt is megragasztottam.dia9.JPG Pillanatok alatt megszáradt, de azért 100 darabot nem vállalnék be… :-)dia6.JPGdia10.JPGdia11.JPGbemutato1.jpg

Ha tetszett, kövess Facebookon, Pinteresten és mutasd meg másoknak is, hátha kedvet kapnak Ők is egy kis munkához!

A bejegyzés trackback címe:

https://pemesblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr288892962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása