Pemes blogja

Nászajándék DIY

2018. július 18. - Pemes

Esküvőre vagy hivatalos, és fogalmad sincs, milyen ajándékot adhatnál emlékbe az ifjú párnak? for-planning-a-best-printable-wedding-day-checklist-to-do-list-for-planning-a-when-i-was-young-every-single-night-would.jpg

Én az elmúlt pár hétben két esküvői partyn is vendég voltam, ebben a bejegyzésben megmutatom, hogy néhány hozzávalóból milyen nászajándékot készítettem. 

20180718_120321.jpg


Hozzávalók:
- fa alap
- fűrész
- csiszolópapír
- ecset
- alapozó
- lazúr
- kalapács
- szegek
- skiccpausz
- hímzőfonal
- olló
- ragasztópisztoly
- csipeszek

Az alapnak szánt faanyagot egy Obiban vásárolt 25x80 centiméteres fenyőpolc adta, ezt fűrészeltem le 45 centiméter hosszúra, a tervezéskor ez bizonyult a megfelelő méretnek ahhoz, hogy minden részlet kényelmesen elférjen rajta. A vágás után egy picit megcsiszoltam az éleket, majd alapozás után lazúrral átkentem. Ezzel a munka első fele meg is volt, a teljes száradásra egy éjszakát várni kellett.
Közben hosszas keresgélés után kiválasztottam 3 fényképet a párról, melyek egy-egy mérföldkövet jelképeznek a közös életükből, ettől lett igazán személyes az ajándék. Segítségül hívva a Polaroid Fx nevű appot, polaroid jellegű képeket szerkesztettem a fotókból, melyekre a készítésük évszáma is rákerült, ezeket a megfelelő méretben egy fotólaborban nyomtattattam ki.

bemutato2.jpg

Ezután következett csak a munka java! A megszerkesztett mintát nyomtató híján a laptop monitorjáról rajzoltam át skiccpauszra, ez alapján kalapáltam a szegeket a fába. (Ennek szerintem este 9-kor azért a szomszédok nem annyira örültek...) A skiccpausz könnyen szakad, így miután kész lett, a papírt egyszerűen le tudtam tépni az alapról.20180718_120402.jpg

A mintához fekete és fehér hímzőfonalat használtam, maradva a klasszikus párosításnál, de bármilyen színben elkészíthető. Azért érdemes átgondolni előtte, hogy milyen szín illik az ajándékozottak otthonába!20180718_120520.jpg

Ragasztópisztoly segítségével hobby boltban vásárolt kis facsipeszeket rögzítettem az alapra, amik tartják a képeket, így azok bármikor cserélhetők.20180718_120443.jpg

 
Ezúton is szeretném megköszönni a friss házasoknak a hozzájárulást fényképeik közzétételéhez!
A felhasznált fotók szerzői jogi védelem alatt állnak, engedély nélküli felhasználásuk szigorúan tilos!
Borítókép: siudy.net

Ha tetszett, még több tartalomért kövesd a blogot Facebookon, Pinteresten vagy akár Instagramon, és oszd meg másokkal is, hátha már egyetlen apró részlet is inspiráló lehet számukra! 

A bejegyzés trackback címe:

https://pemesblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr2214120121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása