Pemes blogja

Adventi kalendárium, avagy Hóemberke életre kel

2015. november 07. - Pemes

Tavaly nyáron egy barátnőmnek gyermeke született. Gondoltam, az első karácsonyra készítek valami igazán szuper ajándékot. De mit? És akkor egy hideg novemberi estén rátaláltam a tökéletesre: egy hatalmas, hóember alakú adventi kalendáriumra! 20141213_155139.jpg

Mivel egyáltalán nem tudok géppel varrni, és az elejétől a végéig én szerettem volna megcsinálni, az első kétségbeesésből felocsúdva döntöttem: megvarrom kézzel! Oké, de hogyan is? Kezdjük azzal, hogy kell hozzá valami pihe-puha anyag alapnak, a többit megcsinálom filcből. Bele rengeteg szivacs, és már kész is! :-) Na persze!!!

És akkor jöttek a technikai kérdések:

  • Mekkora is legyen? Pff, mekkora??? Természetesen jó nagy! :-)
  • Hogy kell kiszabni?
  • És akkor a zsebek? Mekkorák és hogy férnek el?
  • Vajon mennyi idő alatt tudom megcsinálni? Persze, adventi kalendárium, november végére kész kell, hogy legyen! (Hát nem lett!)

Nekiláttam hát a tervezésnek. Még jó, hogy valamiért volt itthon egy nagy kartondoboz… Papírból kivágtam a 24 zsebet is, amik, gondoltam legyenek jó nagyok, de rá kellet jönnöm, hogy sehogy sem fér el a pocakon. Semmi gond, majd újratervezek!
20141119_195151.jpg

Legalább nagyjából meg volt, hogy mekkora lesz, mehettem anyagot venni hozzá, gondoltam, ott majd úgyis segítenek, hogy mennyi kell. Tű, cérna, fehér plüss, fekete, barna és piros filc beszerezve, alig vártam, hogy hazaérjek! (Persze piros filcből legalább tízszer annyit vettem, mint kellett volna, de sebaj, a maradékot majd felhasználom valami máshoz! :-))

Kiszabtam, körbevarrtam a testét, 20141119_202349.jpg

kitömtem a szivaccsal,

20141207_085214.jpg

esténként vágtam a számokat,

20141119_224357.jpg

rávarrtam a zsebekre,

20141202_232615.jpg

majd a zsebeket próbáltam elrendezni a testén. 20141207_091505.jpg

A fekete filcből szemet, szájat, „répából” felvarrtam az orrát,
20141207_101843.jpg

majd a zsebeket a helyükre, és végül a kezeit.

Kapott egy saját sapkát, meg sálat, hogy meg ne fázzon szegény, és íme! Az eredmény egy mosolygós, kedves kis Hóemberke, aki évekig együtt várja majd Zsuzsival a karácsonyt!


20141213_155139.jpg

És persze snowboardon érkezik, hogy gyorsabban odaérjen! :-D

Ha tetszett, kövess Facebookon, Pinteresten és mutasd meg másoknak is, hátha kedvet kapnak Ők is egy kis munkához!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pemesblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr578058666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása