Pemes blogja

Vágódeszka, mint dekorációs elem

2016. május 10. - Pemes

Miért ne nézhetne ki egy vágódeszka is jól? Felturbóztam picit…dscn0858_2.JPG

Csak egy sablon, egy darab indigó és egy pirográf kell hozzá. Mindezek közül talán az indigót volt a legnehezebb beszerezni. Azt gondoltam, bárhol kapható, de a múltkor két írószerben is úgy néztek rám, mintha valami ufó lennék. Vagy legalábbis Amerika kapitány, esetleg Mel Gibson a Halhatatlan szerelemből, és épp most tértem volna magamhoz a hibernálásból…

Miután kerestem az interneten egy mintát, méretre alakítottam, majd kinyomtattam. Igen, ugyanúgy fogyóban volt a tinta, mint a „hello” feliratnál, de hát ez mit sem számít, a célnak így is megfelelt… A mintát az indigó segítségével felrajzoltam a fára,majd pirográffal végigégettem.dscn0797.JPGdscn0801.JPGdscn0817_2.JPGdscn0832_2.JPGdscn0868.JPGMintától függ, de viszonylag gyorsan megvan, és szerintem fel is dobja a konyhát. (A konyhám egyébként még mindig sehova sem halad, de remélem, hamarosan változik egy picit a helyzet!)

A bejegyzés trackback címe:

https://pemesblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr758700840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása